سوالات متداول

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با برنجیران تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و ما نیز در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

تحویل محصول چقدر طول خواهد کشید؟

برنجیران به کمک گسترده ترین سیستم های حمل و نقل کشور توانایی تحویل برنج در دورترین نقاط کشور را دارد. برنج شما بسته به فاصله محل زندگی شما از استان گیلان ظرف دو تا شش روز تحویل خواهد شد.

دوست دارم از برنجیران خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، برنج به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت برنجیران، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت دیجی‌ بج با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.